نوشته شده توسط : تیم تحریریه

سرویس سانترال اصطلاحی است که این روزها بیشتر کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک با آن آشنا هستند. کسب‌و‌کارهایی که به مرکز تماس وابسته بوده و تیم فروش و یا پشتیبانی آن‌ها در شبانه‌روز در حال پاسخگویی به نیاز مشتریان است. اما سرویس سانترال چیست و چطور می‌تواند به کمک کسب‌و‌کارها بیاید و کار ارتباط با مشتری را آسان‌تر کند؟

یک شرکت، هرچقدر هم نوپا و کوچک باشد، باز هم به چند خط تلفن برای پاسخگویی به مشتریان و یا ارتباط با سایر همکارانش نیاز دارد. در اینجور مواقع، آنچه به ذهن می‌رسد این است که: چند خط تلفن یعنی چند دستگاه تلفن! البته که چنین نتیجه‌گیری در گذشته صحیح بود، اما امروزه اینطور نیست! دیگر لازم نیست که یک کارمند بر روی میزش چندین دستگاه تلفن داشته باشد و دردسرهای کنترل نامنظم تماس‌ها را نیز در پی داشته باشد!

اینجاست که سرویس سانترال به کار می‌آید؛ تلفن‌هایی که می‌توانند به راحتی جای چندین دستگاه تلفن را بگیرند و تمامی خطوط را در خود جا دهند و البته قابلیت اتصال سریع به هر کاربر را نیز فراهم کنند.

در این مقاله قصد داریم که به زبانی ساده، سرویس سانترال را به شما معرفی کرده و با انواع آن نیز آشنا شویم تا اگر شما هم روزی نیاز به چنین خدماتی داشتید، بتوانید با چشمانی باز، سرویس مد نظرتان را انتخاب کنید.

پیش از هرچیزی بدانید که نواتل با سابقه 20 ساله در حوزه صنعت تلکام به تازگی با این محصول مرکز تلفن ابری در خدمت کسب و کارها و سازمان ها بوده تا بتوانند از این بستر خدمات شایسته تری به مشتریان خود عرضه کنند.



:: برچسب‌ها: نواتل , مرکز تماس ویپ , تلفن ثابت سازمانی , خرید سرویس voip ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 | نظرات ()